
პოზიცია: ასოცირებული პროფესორი
ელფოსტა: z.liluashvili@freeuni.edu.ge
განათლება
თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ვაჭრომის ეკონომიკისა და საქონელმცოდნეობის ფაკულტეტი
მოსკოვის ცენტრალური ეკონომიკურ–მათემატიკური ინსტიტუტი, ასპირანტურა
San Francisco University, McLaren Business School -Certificate in Marketing
School of Hotel Administration, Cornell University, The Professional Development Program- "Advanced Certification in Hospitality Marketing"
Harvard Business School “The art and craft of discussion leadership”-Certificate
სასწავლო კურსები
მარკეტინგ მენეჯმენტი
მომხმარებლის ქცევა
გაყიდვები
მასპინძლობისა და ტურიზმის მარკეტინგი
სტრატეგიული მარკეტინგი
ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები
პუბლიკაციების ჩამონათვალი
- ახლებური მარკეტინგული აზროვნება ანუ ჰოლისტიკური მარკეტინგი– ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #1, თბილისი, 2007
- J.N.D უმალ შემჩნევადი განსხვავება–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #4, თბილისი, 2007
- როგორ ვასწავლოთ მომხმარებელს?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #5, თბილისი, 2007
- WOM ანუ ხმის გავრცელების ძალა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #6, თბილისი, 2007
- მარკეტინგი და დემოკრატია–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #11, თბილისი, 2008
- კლიენტის სასიცოცხლო დროის ღირებულება–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #12, თბილისი, 2008
- 100 საუკეთესო ბრენდი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #15, თბილისი, 2008
- ენერგეტიკა–რუსეთის დამპყრობლური პოლიტიკის იარაღი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #17, თბილისი, 2008
- რატომ უჭირთ მომხმარებლებს ახალ პროდუქტებზე გადართვა?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #19, თბილისი, 2008
- დამოკიდებულების ძალა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #21, თბილისი, 2009
- როგორ შევცვალოთ მომხმარებლის დამოკიდებულება?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #22, თბილისი, 2009
- 100 ყველაზე ფასეული ბრენდი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #24, თბილისი, 2009
- ფასეულობაზე ორიენტირებული მარკეტინგი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #25, თბილისი, 2009
- იმპულსის ეფექტი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #26, თბილისი, 2009
- Tipping point-ანუ განსაკუთრებული ზრდის წერტილი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #27, თბილისი, 2009
- მართლა ცრუობენ მარკეტერები?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #28, თბილისი, 2009
- შემოსავლების მენეჯმენტი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #29, თბილისი, 2009
- გაყიდვები და მარკეტინგი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #31, თბილისი, 2010
- 100 ყველაზე ფასეული ბრენდი–2009–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #32, თბილისი, 2010
- ბიზნეს სკოლები გზის გასაყარზე–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #33, თბილისი, 2010
- არის თუ არა მენეჯმენტი პროფესია? –ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #34, თბილისი, 2010
- როგორ გავზომოთ მარკეტინგული საქმიანობის ეფექტიანობა?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #35, თბილისი, 2010
- წარმოშობის პარადოქსი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #37, თბილისი, 2011
- 100 ყველაზე ფასეული ბრენდი–2010–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #38, თბილისი, 2011
- სტივ ჯობსი, ადამიანი, რომელმაც შეგვცვალა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #39, თბილისი, 2011
- სოციალური მედია მარკეტინგის ეფექტიანობა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #37, თბილისი, 2011